Datum plaatsing: 03 juni 2017

Burgemeester Ton Rombouts verkozen tot “Citymarketing Personality"



's-Hertogenbosch ('s Hertogenbosch): De trofee, is een waardering voor degene die het afgelopen jaar van grote betekenis is geweest voor de citymarketing, beeldvorming en uitstraling van een gemeente. De uitreiking vindt plaats op maandag 12 juni in Emmen tijdens de 10e editie van het Nationaal Congres Citymarketing.

De jury heeft de trofee aan Ton Rombouts toegekend voor zijn inzet en betekenis voor de profilering en citymarketing van ’s-Hertogenbosch. Door zijn persoonlijke inzet en creatieve bestuurskracht is het gelukt om belangrijke partijen in de stad bijeen te brengen. Daardoor hebben zij op veel terreinen bijgedragen aan de uitstraling en marketing van zijn gemeente. Dit heeft geleid tot succesvolle resultaten in breed verband. Vooral het Boschjaar/Jheronimus Bosch 500 in 2016 was zijn meesterwerk.

De trofee voor “Citymarketing Personality of the Year” wordt dit jaar voor de eerste keer uitgereikt als aanvulling op de onderscheiding voor “Beste citymarketing gemeente van Nederland”.



Uw regio in beeld:

Een greep uit het thuisinhetnieuws fotoarchief:

overheid nieuws

© 2017 Thuis in het nieuws | Webworks: DigiFactory Webworks | Design: Creativos 0.16002