Datum plaatsing: 01 april 2019

Bossche Parels halen 3.000,- op voor Stichting Neurofibromatose


Bossche Parels halen  3.000,- op voor Stichting Neurofibromatose


's-Hertogenbosch ('s Hertogenbosch): Ladies' Circle Bossche Parels organiseerde op zaterdag 30 maart 2019 een PubQuiz voor het goede doel. In een uitverkocht Babel werd met een avondvullend programma geld ingezameld voor Stichting Neurofibromatose. De ladies waren niet alleen "Proud to be fout" tijdens deze quiznight, maar ook erg trots op het resultaat! Aan het eind van de avond stond de teller op maar liefst 3.000,- !

Met deze spetterende PubQuiz, sloten de Bossche Parels een periode van diverse activiteiten af, die in het teken stonden van Stichting Neurofibromatose. Veel deelnemers hadden hun look aangepast aan het thema "Proud to be Fout". Opgezweept door quizmaster Attila en begeleidende muziek van de DJ Stfmstr, streden 17 teams fanatiek om de hoofdprijs: 2 vouchers voor Escaperoom Doe Den Bosch en Jheronimus Bosch ganzenbordspellen. Het meest fout geklede team werd ook in het zonnetje gezet. Tijdens de avond zijn daarnaast nog eens 900 lootjes verkocht voor de loterij, waarmee spectaculaire en uiteenlopende prijzen vielen te winnen.

Niet alleen de fanatieke deelnemers hebben de avond tot een groot succes gemaakt, de Bossche Parels bedanken ook de velen vele sponsoren die hen en de Stichting Neurofibromatose een warm hart toe dragen: DA Mooi Molenhoek, DoeNederland.nl Den Bosch, Pure Flavor, Wijnhuis Rosmalen, Wellness Centre de Thermen Rosmalen, CityGym Den Bosch, CityGym Rosmalen, Elin van Shoots & More, Vue Cinemas Den Bosch, Soto Sushi Den Bosch, Bakkerij & Lunchroom Royal, Quizmaster Attila, DJ Stfmstr, Boergondisch, Struik Projects, Wijnwinkel Proef, Bloemsierkunst 't Kleine Verschil Rosmalen, Albertus Wijnen, Klaartje Kleurdoos, PLUS Mulder, Albert Heijn Mgr. van Roosmalenplein & Babel (voorheen Muzerije).

Niet alleen de PubQuiz heeft geld in het laatje gebracht. De Bossche Parels hebben het hele jaar met verschillende acties de opbrengst zoveel mogelijk verhoogd. De allereerste acties begonnen al in 2018. Zo kon er bijvoorbeeld bij een groot aantal supermarkten statiegeld worden gedoneerd en werden er bierdopjes ingezameld.

De uiteindelijke winnaar van de pubquiz is natuurlijk de Stichting Neurofibromatose. De donatie van 3.000,- kan door de stichting genvesteerd worden in verder onderzoek naar NF. Dankzij de quiz en alle andere acties die de Bossche Parels op touw hebben gezet, is deze grootste kleine ziekte weer bij meer mensen onder de aandacht gebracht. In Nederland krijgt namelijk 1 op de 3000 kinderen deze rotziekte. Joes uit Rosmalen is n van hen. Zij is een vrolijke spring-in-het-veld, die op dit moment nog geen kans op genezing heeft. De Bossche Parels zijn dan ook erg blij dat ze een bijdrage hebben kunnen leveren aan de Stichting NF!



Uw regio in beeld:

Een greep uit het thuisinhetnieuws fotoarchief:

algemeen nieuws

© 2019 Thuis in het nieuws | Webworks: DigiFactory Webworks | Design: Creativos 0.28669