Datum plaatsing: 14 oktober 2021

Moet ik een SEO-bureau of SEO-specialist inhuren?


Moet ik een SEO-bureau of SEO-specialist inhuren?


's-Hertogenbosch (Regionaal): Zoekmachine verkeer is uiterst belangrijk voor bedrijven die een online aanwezigheid hebben. Zoekmachine optimalisatie (SEO) belooft het zoekverkeer te verhogen en het potentieel voor economische waarde te maximaliseren; maar, is hiervoor het inhuren van een SEO-bureau nodig, en zo ja, wat is de beste methode om dit aan te pakken?

Waarom een SEO-bedrijf?
SEO-specialisten, kunnen van bijziendheid worden beschuldigd als ze stellen dat er zeer weinig organisaties die niet zouden profiteren van het upgraden van hun SEO. Dat gezegd hebbende, zou een realistische beoordeling van de meeste zakelijke omstandigheden aangeven dat het stimuleren van SEO voordelig zou zijn.

Denk aan de conversiepercentages van e-commerce verkeersbronnen. Betaald zoeken, organisch zoeken en verwijzingen zijn allemaal belangrijke bronnen van verkeer. Gezien de conversieratio van nauwelijks 1% in vergelijking met 2,8% voor organisch zoekverkeer, krijgen sociale media onevenredig veel aandacht van SEO-bedrijven.

Hoewel gesponsord zoekverkeer soms een klein voordeel heeft in termen van conversiepercentages, is het een tijdelijke verkeersbron die verdwijnt als je er niet meer voor betaalt. Organisch zoekverkeer is meer cumulatief van aard, afkomstig van niet-geadverteerde zoekresultaten in Google en andere zoekmachines. Dat wil zeggen, het uitgeven van dezelfde hoeveelheid geld aan gesponsorde zoekopdrachten elke maand zal ongeveer dezelfde resultaten opleveren, maar het investeren van dezelfde hoeveelheid middelen in SEO elke maand zal, gemiddeld, je resultaten doen groeien.

De voordelen van het inhuren van een SEO-bedrijf
Wanneer je overweegt of je een SEO-bedrijf wilt inhuren en, zo ja, waar u zich wilt specialiseren, overweeg dan de voordelen en hoe goed ze bij je huidige bedrijfsscenario passen.

Code voor technische SEO-kennis
Afgezien van het inhuren van in-house personeel, is er geen manier om intiem vertrouwd te raken op een technisch niveau met de fijne kneepjes van hoe zoekmachine algoritmen werken, hoe sites te structureren op de back-end en front-end, hoe code te implementeren, goed zoekwoord onderzoek uit te voeren, en SEO-tests uit te voeren en de resultaten te interpreteren zonder jaren van hands-on onderzoek en experimenteren.

Werken met een SEO-bedrijf biedt je directe toegang tot specialisten die deze expertise hebben, die is gebaseerd op ervaring met een divers scala aan klanten die hebben waargenomen hoe zoekmachines reageren op site-aanpassingen in een verscheidenheid van scenario's.

Dit type hands-on expertise kan niet worden opgedaan via SEO blogs en boeken, omdat SEO geen stap-voor-stap procedure is met herhaalbare instructies die je kunt volgen om vergelijkbare resultaten te bereiken. Elk SEO-scenario is uniek en alleen ervaren SEO-bedrijven kunnen beoordelingsgesprekken voeren.

De achtergrond van een SEO-specialist.
De meeste SEO-specialisten en andere zoekmachine optimalisatie specialisten beginnen hun carrière in een andere industrie voordat ze hun technische vaardigheden aanscherpen en gebruik maken van hun overdraagbare vaardigheden en educatieve achtergronden om over te stappen naar SEO.

Er bestaat geen hogeschool of universiteit graad specifiek met betrekking tot SEO. Ook is er geen vierjarig marketing programma dat je zal voorzien van de specifieke technische vaardigheden die je nodig hebt om te slagen in het veld.

De meeste SEO-specialisten op dit gebied streven een soort aanvullende certificering na om werkgevers te laten zien dat zij over de gespecialiseerde vaardigheden beschikken die nodig zijn om hun digitale marketingstrategie uit te voeren, het zoekmachine verkeer te vergroten, en ervoor te zorgen dat hun website bovenaan de zoekmachine resultaten pagina's komt te staan.

Meerdere personeelsleden die uitsluitend gericht zijn op SEO-resultaten.
SEO is een vrij uitgebreid onderwerp en het is slechts in beperkte mate mogelijk om een enkele persoon in dienst te nemen "om SEO uit te voeren" voor je bedrijf. Je zou in staat kunnen zijn om het te laten werken als je al content schrijvers, web designers, en ontwikkelaars in dienst hebt. In de meeste gevallen echter, betekent het in dienst nemen van een SEO-bedrijf het werven van een gevarieerd personeelsbestand, inclusief werknemers met relevante ervaring.

Neem deze informatie in gedachten wanneer je een SEO-specialist inhuurt.






Uw regio in beeld:

Een greep uit het thuisinhetnieuws fotoarchief:


© 2021 Thuis in het nieuws | Webworks: DigiFactory Webworks | Design: Creativos 0.16313